Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2017 04:51 - Pastore keert terug naar de Serie A als hij PSG verlaat
Автор: voetbalshirtkopen18 Категория: Спорт   
Прочетен: 88 Коментари: 0 Гласове:
0



 De Argentijnse international Pastore heeft dit seizoen niet goed gepresteerd in PSG en hij heeft zijn absolute positie in de ploeg verloren, dus de geruchten over zijn transfer zijn niet onderbroken. Een paar dagen geleden gaf Pastore zelf toe dat hij contact had met de Serie A inter.Goedkope Voetbalshirts Kids richtte zich op de spelers op het veld.

Vorig seizoen, de belangrijkste Pastore dit seizoen veel minder tijd, hij alleen namens PSG in de eerste 8 optredens. Dientengevolge waren de geruchten dat Pastore uit Germain was vertrokken al voor de opening van de winteroverdrachtsperiode. La Liga Atletico Madrid was Pastore waarschijnlijk het volgende team spelen, maar onlangs heeft Pastore zelf bevestigd dat de Serie A reuzen Inter Milan in de competitie om een ​​stap voorwaarts te leiden.

Pastore zei: "Mijn agent heeft al contact opgenomen met Inter, Inter is zeer geпnteresseerd in de introductie van mij, I en Inter"s sportdirecteur Sabatini is ook erg goed, we chatten vaak." Maar we hebben geen overeenstemming bereikt, als ik PSG wil verlaten, wil ik graag terugkeren naar het voetbalveld van Serie A. "PSG Tenue Kids Respecteer de inspanningen van elke speler.

Pastore zei echter dat hij een goede tijd had op PSG en dat er geen teken was dat hij zou vertrekken: "Ik heb een contract van 1,5 jaar met Parijs en ik heb het naar mijn zin in Parijs." Er gaan geruchten dat ik afscheid heb genomen van de teamgenoten van Parijs om het team te verlaten, dit is vals nieuws. Maar ik hoop wel meer tijd in Germain te krijgen, maar het hangt af van de opstelling van de coach. Ik zal mijn best doen om meer kansen te krijgen. "Voetbaltenue kids bedrukken, ervaar het plezier van online winkelen.

image




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: voetbalshirtkopen18
Категория: Спорт
Прочетен: 7427
Постинги: 13
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930