Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2017 04:36 - Dybala: zal alles geven om Messi te helpen
Автор: voetbalshirtkopen18 Категория: Спорт   
Прочетен: 150 Коментари: 0 Гласове:
0



 Toen Argentiniл in de voorronden van de wereld in de problemen was, gaf Dybala"s woorden Messi een nieuwe media-aanval. Dybala beweert te worstelen met Messi omdat ze beiden 10e-core kicks zijn. De opmerking werd gehyped door de Argentijnse media. Dybala zei: "Zodra ik aankwam in het Argentijnse kamp, ​​ging ik op zoek naar Lionel Messi en ik moest het hem uitleggen." Ik had net zijn naam gebeld en hij begon te lachen omdat hij wist wat ik ging zeggen. Toen besefte ik dat het niet nodig was om iets te verduidelijken, en het was niet nodig om erover te praten. Messi glimlachte ongeveer 5-10 seconden en zei toen dat ik kalm moest blijven en dat we in orde waren. "Dybala dacht dat hij in feite door de media werd vastgehouden:" In die tijd vroeg de Argentijnse televisie me 22 vragen, waarvan er 18 betrekking hadden op Lionel Messi. " Bij de andere 17 nummers, ik loof Lionel Messi, beschouw ik Messi altijd als een idool. Mijn woorden werden verkeerd begrepen door de media, waardoor ik erg gewond raakte. Ik ga alles doen in het WK om Messi en Argentiniл te helpen.Voetbalshirts kids klaar om te wachten op het WK.

Dybala zei: "Toetreden tot Juventus is een belangrijke stap voor mij in mijn carriиre en ik heb hier een aantal doelen bereikt." Ik heb een geweldige tijd gehad in Turijn. Toen ik het huis uit was, herkenden de fans me en begroetten me. Dus ik heb mezelf nooit opgesloten in het huis. Ik word vroeg op een trainingsdag wakker en ga rond drie uur "s middags naar huis, en mijn familie en vrienden wonen allemaal in mijn huis, dus ik zal de tijd aan hen overlaten zo veel als ik kan. "Goedkope Dybala Tenue Kids Volg Dybala-levensstappen om te genieten van het voetbalspel.

"Wereldbeker? Ik heb de 2014 World Cup finale gezien met Palermo teammates Ik droomde ervan om op het podium te staan, en nu heb ik deze ervaringen gedeeld met mijn teamgenoten Ik moet hard blijven werken en alles geven om Messi en het hele team te helpen "De fans hebben Higuaнn nodig, hij is een geweldige speler", zei Dybala toen hij het had over de mislukte Argentijnse lijst van teammaat Higuain. Hij heeft heel hard gewerkt en altijd zijn best gedaan Het is altijd zijn streven geweest om het land te dienen, en hij hoeft niets te bewijzen. Higuaнn verdient een plaats in het nationale team. "Voetbaltenue kids bedrukken, juichend voor het WK 2018.

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: voetbalshirtkopen18
Категория: Спорт
Прочетен: 7095
Постинги: 13
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031